گیزمیز | بلاگ

گیزمیز

ساخت وبلاگ
ثبت نام سجام

سجام چیست؟

شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه، جهت اجرای قانون مبارزه با پولشویی و قانون مبارزه با تامین مالی تروریسم اقدام به راه اندازی سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام) کرده است. تمامی افراد فعال در بازار سرمایه اعم از بازار اوراق بهادار و بورس های کالا لازم است در این سامانه ثبت نام خود را انجام دهند.

این سامانه به منظور یکپارچه سازی خدمات زیرساختی و فراگیر برای همه فعالان بازار سرمایه از طرف سازمان بورس در اختیار سهامداران و تمامی افراد دارنده کد بورس و کارگزاری‌ها قرار گرفته است.

ثبت نام در سامانه سجام بورس یکبار برای همیشه و یکبار برای کلیه افراد حقیقی و حقوقی، همچنین افراد ایرانی و خارجی صورت می‌گیرد از مزایای ثبت نام در سایت سجام بورس می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

۱- در زمان مراجعه به کارگزاری‌ها، صندوق‌های سرمایه گذاری و شرکت‌های تامین سرمایه نیازی به احراز هویت مجدد ندارید.

۲- این امکان وجود دارد که تمامی اطلاعات ارتباطی خود را مانند شماره حساب، نشانی محل سکونت و … را مستقیما ویرایش نمایید.

۳- تمامی مطالبات و درآمد نقدی شما (مانند سود نقدی و …) در بازار سرمایه به شماره حسابی که در این سامانه ثبت کرده‌اید واریز می‌گردد.

۴- به تمامی سرویس‌های بازار سرمایه دسترسی خواهید داشت و ارسال تمامی اسناد، مدارک، اخطارها و مکاتبات و … از طریق اطلاعات ارتباطی ثبت شده در سامانه سجام صورت می‌پذیرد.

 

ثبت نام در آگاه اکسپرس چه مزیتی دارد؟

از آنجایی که تعاملاتی بین شرکت کارگزاری بورس آگاه با شرکت سپرده گذاری وجوه صورت گرفته، قرار بر این شده است در صورتی که مشتریان از طریق سامانه آگاه اکسپرس، نام نویسی خود را انجام دهند، نیازی به مراجعه و ثبت نام در سامانه سجام نخواهند داشت.

روش کار به این صورت است که پس از تکمیل ثبت نام در آگاه اکسپرس، صفحه جدیدی با عنوان ثبت نام سجام، نمایش داده خواهد شد و به لزوم نام نویسی در این سامانه می‌پردازد، حال آنکه اگر این فرآیند را تایید نمایید پیامکی با عنوان کد فعالسازی سجام به شماره موبایلی که ثبت کرده‌اید ارسال می‌شود که با وارد نمودن این کد، ثبت نام شما با موفقیت در سامانه سجام بورس صورت می‌پذیرد که در این صورت، هزینه ۱۰۰،۰۰۰ ریالی که سامانه سجام بورس از مشتریان دریافت می‌کرد در سامانه آگاه اکسپرس به صورت رایگان انجام می‌شود.

البته لازم است اعلام کنیم مادامیکه در سامانه سجام بورس ثبت نامی صورت نگیرد عواقب آن بر عهده خود مشتری خواهد بود .

 

بعد از نام نویسی در آگاه اکسپرس و سامانه سجام بورس ، برای احراز هویت به کجا مراجعه کنم؟

همانطور که بیان شد، ثبت نام سجام در سامانه آگاه اکسپرس هزینه ای ندارد مادامیکه برای احراز هویت به یکی از شعب کارگزاری آگاه مراجعه نمایید هزینه ای بابت احراز هویت از مشتریان دریافت نمی‌شود لذا جهت اطلاع از شعب کارگزاری آگاه به مطلب “شماره تلفن و آدرس شعب کارگزاری آگاه در تهران و سایر شهرها ” مراجعه بفرمایید.

گیزمیز...
ما را در سایت گیزمیز دنبال می کنید

نویسنده : نیما بازدید : 166 تاريخ : 29 مهر 1398 ساعت: 7:7

فروشگاه اینترنتی شیک فام 1

فروشگاه اینترنتی شیک فام 1

 

امروزه با گسترش اینترنت، فروشگاه های مجازی زیادی در بستر مجازی در زمینه فروش کالا و معرفی خدمات فعالیت می کنند که فرآیند خرید را برای مشتریان عزیز بسیار آسان کرده اند ولی متاسفانه بسیاری از افراد سودجو با تاسیس فروشگاه های مجازی نامعتبر و فروش محصولاتی نامرغوب و تقلبی به دنبال سر کیسه کردن جیب مردم هستند بنابراین اگر شما به خرید اینترنتی علاقمند هستید اولین نکته انتخاب و خرید از یک فروشگاه آنلاین معتبر است.

فروشگاه اینترنتی شیک فام یکی از معتبرترین فروشگاه های آنلاین  مثل new look  می باشد کهفعالیت خود را در زمینه فروش انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر و ادکلن، لوازم شخصی برقی، محصولات آقایان، لوازم آرایشگاهی و ... از سال 1384 آغاز کرده است. شیک فامعلاوه بر ارائه محصولاتی اصل و سهولت بخشیدن به فرآیند خرید و ارسال محصولات در کوتاه ترین زمان به نقاط مختلف ایران مزایای بی شماری رابرای مشتریان به همراه دارد که در ادامه این مزایا را بیان می کنیم.

 

درباره شیک فام

حق انتخاب بیشتر

در فروشگاه اینترنتی شیک فام به صورت کاملا هوشمندانه محصولات براساس نوع کاربرد در دسته های گوناگون قرار داده شده اند و شما به سرعت می توانید به محصول موردنظرتان دسترسی پیدا کنید، هم چنین تنوع محصول به قدری بالا است که شما حق انتخاب بیشتری براساس سلیقه، نوع نیاز و توان مالی خود خواهید داشت.

 

به روز و اصل بودن محصولات

هر روزه شاهد ورود محصولات جدید لوازم آرایشی، لوازم بهداشتی، انواع عطر و ادکلن، لوازم آرایشگاهی ... در بازار هستیم، آیا شما هم فردی به روز بوده و دوست دارید با متد روز پیش بروید؟ شیک فام محصولاتی کاملا جدید از برندهای معتبر داخلی و خارجی را جمع آوری و در ویترین فروش خود قرار داده است.

 

مقایسه و بررسی کالاها در کوتاه ترین زمان

با ورود به دسته مورد نظرتان برای مثال عطر زنانه، به سرعت انواع مدل های عطر و ادکلن زنانه از برندهای گوناگون برای شما نمایش داده می شود که در زیر هر یک از محصولات قیمت روز درج شده است از این رو با یک نگاه کلی به سرعت می توانید محصولات را از لحاظ قیمت و ظاهر مقایسه و بررسی کنید و به سرعت محصول مورد نظرتان را بیابید. در شیک فام جهت یافتن محصولی خاص و جستجویی دقیق تر، فیلترهای گوناگونی نظیر برند، قیمت و ... در قسمت راست صفحه محصولات قرار داده شده است.

 

تضمین مناسب ترین قیمت

تمامی قیمت های فروشگاه شیک فام براساس نوسات بازار درج شده است و هم چنین ما تضمین می کنیم که این قیمت ها بهترین و مناسب ترین قیمت ها می باشند.

 

دستری سریع به اطلاعات کامل محصولات

یک خرید مناسب، خریدی است که براساس نیازها و خواسته هایتان صورت بگیرید از این رو شیک فام با توجه به این موضوع اطلاعات جامع و کاملی از هر یک از محصولات را برای شما عزیزان ارائه می دهد برای دسترسی به این مزیت فروشگاه اینترنتی شیک فام کافی ست بر روی تصویر محصول و یا دکمه جزئیات بیشتر درج شده در زیر محصول کلیک کنید تا به صفحه معرفی محصول منتقل شوید.

 

ضمانت اصالت کالا

تمامی محصولات موجود در شیک فام از اصالت کالا و گارانتی برخوردار هستند و از این رو خیالتان از اصل بودنشان راحت باشد و هم چنین کلیه استانداردها و مجوزهای لازم برای فروش را دارا می باشند.

 

روش های مختلف پرداخت

در فروشگاه اینترنتی شیک فام جهت سهولت بخشیدن به امر خرید اینترنتی تمامی راه ها و روش های پرداخت برای مشتریان عزیز ارائه شده است که شامل  پرداخت آنلاین، کارت به کارت،  واریز به‌حساب بانکی و پرداخت در محل می شود.

 

عودت و بازگشت کالا

رضایتمندی مشتریان و ارائه کالاهای با کیفیت و اصل از هدف های اصلی شیک فام است. از این رو در صورت مشاهده ایراد و یا اشکال فنی پس از تحویل گرفتن کالای مورد نظرتان امکان عودت و بازگشت کالا برای مشتریان عزیز وجود دارد.

شیک فام راز زیبایی تو

منبع : dgss  و rooznews

گیزمیز...
ما را در سایت گیزمیز دنبال می کنید

نویسنده : نیما بازدید : 270 تاريخ : 3 مهر 1398 ساعت: 1:20

بهترین ادکلن های دنیا

بهترین ادکلن های دنیا


 

خریدادکلن دیور ساویج Sauvage

رایحه و نت های ادکلن دیور ساویج Sauvage و قیمت ادکلن ساواج

نوع رایحه : تند، خوراکی، شیرین، طبیعت، گرم

ساختار رایحه: ادویه، چوب، خاک و زمین، صمغ، مرکبات

نت اولیه: فلفل سیاه و نارنج

نت ثانویه: فلفل سیچوان، اسطوخودوس، گل شمعدانی، صمغ لامی، فلفل صورتی، علف وتیور و گیاه پاتچولی

نت پایانی: چوب سدر، گل لادن و عنبر

 

رایحه و نت های ادکلن  شنل چنس Chance

عطر شنل چنس

  • نوع رایحه : خنک، خوراکی، شیرین، طبیعت، گل
  • ساختار رایحه: ادویه، گل، گیاهان معطر، مرکبات، وانیل
  • نت اولیه : آناناس، گل زنبق، گیاه پاتچولی، فلفل و سنبل
  • نت میانی : لیمو و گل یاسمین
  • نت پایانی : مشک، گیاه پاتچولی، علف وتیور و وانیل

ادکلن جورجیو آرمانی آکوا دی جیو Acqua di Gio حجم 100 میلی لیتر

ادکلن جیو آرمانی آکوا دی جیو Acqua di Gio یکی از برتیرین و محبوب‌ترین  ادکلن هایش را در سال 1996 معرفی کرد. این  ادکلن آکوا دجیو Acqua di Gio نام داشت. 20 سال بعد، آرمانی یک نسخه‌ی جدید از این  ادکلن را برای آقایان تولید کرد. در سال 2015 ادکلن آکوا دجیو Acqua di Gio معرفی شد. این  ادکلن خنک‌تر و عمیق‌تر از نسخه‌ی قبلی است. استفاده از Acqua di Gio Profumo با توجه به بوی تند و خنکش در روزهای بهاری و تابستانی پیشنهاد می‌شود. طراحی و فرمولاسیون ادکلن جورجیو آرمانی آکوا دجیو Acqua di Gio توسط  عطرساز مشهور و کاربلد «آلبرتو موریلاس» (Alberto Morillas) انجام‌شده است.

این  ادکلن اقیانوسی و چوبی حجمی برابر با 100 میلی‌لیتر داشته و تا مدت زیادی شمارا از خرید  ادکلن جدید بی‌نیاز می‌کند. بطری ادکلن آکوا دجیو Acqua di Gio بسیار شیک و سنگین طراحی‌شده است. روی شیشه‌ نام  ادکلن و نشان تجاری جورجیو آرمانی را مشاهده می‌کنید. در بطری به رنگ سیاه بوده و با بطری هماهنگی خوبی دارد.

پس از اولین اسپری از ادکلن آکوا دجیو پروفوم Acqua di Gio روی پوست و محل نبض، بوی نارنج و نت‌های دریایی کنترل اوضاع را در دست می‌گیرد. این ترکیب شیرین و خنک، تمرکز و شادی را در شما ایجاد می‌کند. پس از مدتی، نت‌های میانی از راه رسیده و جای نت‌های آغازی را می‌گیرند. این نت‌ها از گل شمعدانی، گیاه رز ماری و مریم‌گلی ساخته می‌شوند. این نت‌های سه‌گانه و کمی تند، هیجان و طراوت را به شما منتقل می‌کنند. پس از مدتی طولانی، نت‌های پایانی به‌آرامی جای نت‌های میانی را خواهند گرفت. نت‌های پایانی از گیاه پاتچولی و عود تشکیل‌شده‌اند. پس از استشمام این نت‌ها تازگی و تمرکز فراوانی خواهید داشت.

از خانواده ادکلن آرمانی قیمت ادکلن جیو Gio مشکی  (بلک) و ادکلن جیو اسنزا تقریباً قیمت بالاتری دارد خرید ادکلن جورجیو آرمانی Acqua di Gio به‌جز مردانه ادکلن آکوا دی جیو زنانه هم تولید کرده که همانند این ادکلن با توجه به پخش بوی قوی، برند شناخته‌شده، حجم 100 میلی‌لیتری و شیشه‌ی زیبایش برای شما و کسی که این  ادکلن را از شما هدیه می‌گیرد بسیار خوشحال‌کننده خواهد بود.

بررسی، قیمت و خرید ادکلن ساویج Sauvage مردانه اصل از فروشگاه اینترنتی شیک فام

بوی فلفل سیچوان، نارنج و عنبر اولین بوهایی هستند که از این عطر دلپذیر استشمام خواهید کرد. تندی این بو به شما و هر کس این عطر را استشمام کند احساس انرژی بسیار زیادی می دهد.

این ویژگی باعث شده است این عطر برای آقایان بلند پرواز به شدت مناسب باشد.

https://www.sephora.ae/en/perfume

گیزمیز...
ما را در سایت گیزمیز دنبال می کنید

نویسنده : نیما بازدید : 237 تاريخ : 9 مهر 1398 ساعت: 22:20

معرفی سایت سام اکسچنجر

معرفی سایت سام اکسچنجر بهترین صرافی آنلاین از نظرقیمت

امروزه اسم بیت کویین و ارزهای دیجیتالی دیگر زیاد به گوشمان می خورد. اما ارز دیجیتال چیست؟ چگونه می توان از آن کسب درامد کرد؟ و اگر قصد خرید و فروش ارز دیجیتالی داریم از چه طریقی می توانیم اقدام کنیم؟ سام اکسچنجر در واقع یک صرافی آنلاین است که ارز دیجیتالی ارائه می دهد و شما برای خرید و فروش انواع ارزهای دیجیتالی می توانید از این سایت استفاده کنید.

ارز دیجیتالی یاCryptocurrencyنوعی پول است که با کدنویسی ایجاد و رمزنگاری شده و واقعیت خارجی ندارد. پول دیجیتالی غیر متمرکز است به این معنی که توسط هیچ نهاد یا سازمانی کنترل نمی شود. ارسال ارز دیجیتالی به دیگران بدون دخالت هیچ واسطه ای قابل انجام است و شما برای مبادلات ارز دیجتالی خود نیازی به افتتاح حساب نخواهید داشت و البته این ویژگی را نیز دارد که اگر به اشتباه به حساب شخصی ارز دیجیتالی واریز کنید نمی توانید آن را پس بگیرید.

انواع ارز دیجیتال مانند ریپل، اتریوم، پرفکت مانی، بیت کویین و ... هستند. از آنجایی که ارزهای دیجیتالی رمز نگاری می شوند قابل اعتمادند. یکی از ویژگی های مثبت ارزهای دیجیتالی این است که فرامرزی هستند و شما از طریق آن ها می توانید در سراسر دنیا به تبادلات مالی اقدام کنید، کاری که اگر خبواهید از طریق بانک ها انجام دهید شاید روزها طول بکشد را می توانید از طریق ارز دیجیتالی در عرض چند دقیقه انجام دهید.

در ادامه با معرفی سایت سام اکسچنجر بهترین صرافی آنلاین از نظر قیمت در خدمت شما هستیم.

معرفی سایت سام اکسچنجر

سام اکسچنجر یکی از بهترین سایت های صرافی آنلاین از لحاظ قیمت است که هدف آن ارائه خدمات ساده تر و سریعتر به کاربرانی است که در زمینه خرید و فروش انواع ارزهای دیجیتالی فعالیت می کنند. این سایت با بیش از 7 سال سابقه در زمینه مبادلات ارزهای دیجیتالی و نقد کردن درآمدهای ارزی فعال است و در حال حاضر تبدیل به یکی از بهترین سایت های خرید و فروش ارز دیجیتالی تبدیل شده است.

برای خرید و فروش اتوماتیک و در لحظه می توایند از خدمات دقیق و طمئن این سایت برخوردار شوید و مطمئن باشید که معاملات شما توسط این سامانه با بالاترین استانداردها قابل انجام است و توسط کارشناسان ما پشتیبانی می شوند.

خدمات سایت سام اکسچنجر

همان طور که از یک صرافی آنلاین انتظار داریم عمده فعالیت های سایت سام اکسچنجر شامل خرید و فروش ارزهای دیجیتال، خرید پرفکت مانی، ارائه خدمات پرداخت آنلاین و نقد کردن درآمدهای ارزی می باشد. روند ثبت نام در این سایت بسیار ساده است و شما به راحتی می توانید معاملات ارزهای دیجیتالی خود را از طریق این سایت انجام دهید. در ادامه توضیحات مختصری درباره پرفکت مانی و ووچر پرفکت مانی خدمت شما ارائه می دهیم.

خرید و فروش پرفکت مانی (Perfect Money)

پرفکت مانی یک شبکه پرداخت انلاین است که در کشور پاناما مستقر شده است. این سایت ارائه دهنده ارزهای دیجیتالی است که اخیرا در ایران محبوبیت زیادی پیدا کرده و شاید دلیل این موضوع این باشد که علی رغم تحریم ها ایجاد حساب توسط کاربران ایرانی و همچنین زبان فارسی توسط آن پشتیبانی می شود. شما می توانید در حساب پرفکت مانی خود به چند شکل پس انداز کنید: دلار آمریکا، یورو، طلا، بیت کویین که همگی بر حسب واحد پرفکت مانی (PM) خواهد بود.

یکی از ارزهای موجود در سام اکسچنجر ارز پرفکت مانی است شما برای خرید و فروش پرفکت مانی باید در این شبکه ثبت نام کنید و اطلاعات حساب کاربری و کیف پول خود را دریافت کنید. اگر قصد خرید ارز دیجیتالی پرفکت مانی از طریق صرافی آنلاین سام اکسچنجر را دارید کافی است در سایت سام اکسچنجر ثبت نام کنید و پس از تأیید هویت توسط مدیر سایت بصورت آنلاین به خرید و فروش پرفکت مانی اقدام کنید. با خرید و فروش پرفکت مانی از طریق سایت سام اکسچنجر می توانید مطمئن باشید که یک صرافی آنلاین معتبر را انتخاب کرده اید که دارای قیمت های رقابتی و منصفانه است.

مزیت های پرفکت مانی:

  • پرفکت مانی برای افرادی که به صورت دورکار در سایت های خارجی مشغول به کار هستند یک راه عالی برای دریافت درآمدشان می باشد.
  • به موجودی حساب شما در پرفکت مانی سود تعلق می گیرد.
  • زبان فارسی توسط پرفکت مانی پشتیبانی می شود.
  • پرفکت مانی با داشتن کیف پول های مختلف از ارزهای رایج جهان پشتیبانی می کند.

 ووچر پرفکت مانی چیست؟

ای ووچر (e-Voucher) یا ووچر پرفکت مانی در واقع کارت شارژ پرفکت مانی است و راهی است برای اینکه خدمات پرداخت آنلاین در عین اینکه ایمن باشند ساده تر و سریعتر صورت بگیرد.

ووچر پرفکت مانی چیست؟ ووچر پرفکت مانی یک چک بانکی الکترونیکی است که از آن برای انجام مبادلات توسط سیستم پرفکت مانی (افزایش اعتبار و برداشت از حساب پرفکت مانی) استفاده می شود. ای ووچر (E-Voucher) شامل یک شماره دیجیتالی 16 رقمی است که یک کد فعالسازی 10 رقمی، مقدار پول و تاریخ مبادله می باشد. انتقال وجه از طریق ای ووچر پرفکت مانی شامل هیچ گونه کارمزدی نمی شود.

چرا می گوییم سایت سام اکسچنجر بهترین است؟

چرا از بین صرافی های آنلاین سام اکسچنجر را انتخاب کنیم. در ادامه چند مزیت سام اکسچنجر را به شما معرفی می کنیم:

  • پشتیبانی 24 ساعته

کارشناسان این سایت آماده ارائه خدمات پشتیبانی به کاربران خود می باشند. پشتیبانی های حرفه ای این سایت یکی از دلایل برتری این سایت می باشد.

  • سرعت

تبدیل ارز در سایت سام اکسچنجر در مدت زمان بسیار کمی قابل انجام است و تسویه سفارشات فروش در کمترین زمان ممکن صورت می گیرد.

  • خرید چندباره

شما می توانید هرچند باری که می خواهید خرید خود را تکرار کنید.

  • امنیت

امنیت حساب کاربری شما در این سایت تضمین می شود.

  • دقت

با ایجاد حساب در سایت سام اکسچنجر می توانید از مبادلات دقیق این سامانه آسوده خاطر باشید.

  • اعتبار

سال ها سابقه در زمینه ارزهای دیجیتالی باعث شده سایت سام اکسچنجر دارای اعتبار زیادی باشد.

  • عدم دریافت کارمزد

ارائه خدمات در سایت سام اکسچنجر بدون دریافت کارمزد صورت می گیرد.

  • تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران

این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی است و تمامی معاملات پس از اهراز هویت قابل انجام است.

امروزه انجام معاملات با ارزهای دیجیتالی بسیار معمول و رایج شده و یکی از محبوب ترین شبکه ها برای انجام معاملات انلاین سیستم پرفکت مانی است. سایت سام اکسچنجر اماده ارائه خدمات در زمینه تسهیل در خرید و فروش پرفکت مانی است و با خیال راحت می توانید نبادلات ارزهای دیجیتالی خود را به صورت مطمئن انجام دهید

گیزمیز...
ما را در سایت گیزمیز دنبال می کنید

نویسنده : نیما بازدید : 571 تاريخ : 2 مهر 1398 ساعت: 23:34